Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Lot Banglo Cantik di Besut_Tepi Sekolah
by anjang Tue Oct 28, 2014 10:47 pm

» TERHANGAT & TERMURAH DI PASARAN!!!_Susu Kambing WITH Madu
by anjang Tue Oct 28, 2014 10:47 pm

» Rahsia Pengguna Prepaid Buat Duit Setiap Bulan
by ASBN Mon Apr 28, 2014 3:38 pm

» CATUABA ORIGINAL : Tenaga Lelaki Luarbiasa . Terbukti Hebat... COD di KL.
by tzy74 Wed Mar 12, 2014 2:15 am

» TAWARAN HEBAT VIMAX Original Canada - Saiz Senjata & Seksual : COD di KL
by tzy74 Wed Mar 12, 2014 2:12 am

» SPERMAX GEL : TERBARU Untuk Tahan Lama, Keras, Besar & Panjang Zakar. COD di KL
by tzy74 Wed Mar 12, 2014 2:03 am

» Andropenis Gold|Produk Tambah Saiz Zakar
by notrexdame Wed Mar 13, 2013 10:42 pm

» Stud 100 | Spray Untuk Tahan Lama | Digunakan Di Serata Dunia |
by notrexdame Mon Mar 11, 2013 9:49 pm

» Lovekiss Strawberry Pelincir Seksual Berperisa Strawberry | Sungguh Aroma
by notrexdame Sun Mar 10, 2013 6:57 pm

» NEXUS Pheromone | Hormon Pemikat Wanita
by notrexdame Wed Mar 06, 2013 10:55 pm

» Beauty Breast Pump | Besar Dan Tegang Payudara
by notrexdame Thu Feb 28, 2013 9:18 pm

» Playboy Penis Pump | Pump Zakar | Besar | Panjang | Meluruskan Zakar
by notrexdame Tue Feb 26, 2013 8:38 pm

» Semi gauge pistol penis pump - untuk sedutan lebih kuat pembesaran zakar
by notrexdame Tue Feb 26, 2013 12:29 am

» SEMENAX PIL HERBA UNTUK TAMBAH AIR MANI, SPERMA & PANCUTAN
by notrexdame Thu Feb 21, 2013 10:16 pm

» Isteri Sempit | Isteri Ketat | Tongkat Madura | Tongkat Ajimat Madura
by notrexdame Tue Feb 19, 2013 11:23 pm



Jam Dinding

View previous topic View next topic Go down

Jam Dinding

Post by strongrider88 on Tue Nov 25, 2008 6:20 am

Ada sekali tu ketua kampung orang asli telah dihadiahkan jam dinding oleh pihak tentera kerana menolong mereka dalam operasi. Alangkah bangganya ketua orang asli tersebut bila jam tersebut di gantungkan di depan pintu rumahnya dan orang kampung sering datang melihat jam tersebut seolah-olah barang hiasan kerana mereka pada masa tu tak tahu
bagaimana menggunakan jam untuk melihat waktu.

Suatu hari anak ketua kampung tersebut memberitahunya yang jarum jam tu telah berhenti bergerak. Masa tu punyalah ramai anak buah dia kat halaman rumah sedang melihat jam tersebut.

Maka ketua kampung tu pun konon nak tunjuk terrorlah lalu dia pun menurunkan jam tersebut dari tempat penggantungan dan membelek-belek jam tersebut depan belakang. Beliau ternampak tempat bateri jam tersebut dan telah dengan tidak sengaja terkuis bateri itu terkeluar dari tempatnya.

Entah macam mana ada pulak bangkai seekor cicak di celah-celah tempat bateri tu...beliau pun dengan bangganya memberitahukepada anak-anak buahnya.

"OOOO...patutlah tak jalan. Drebarnya mati tershepittttt....!!"

strongrider88
Forumer

Number of posts : 57
Registration date : 23/11/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Jam Dinding

Post by dragonfire on Tue Nov 25, 2008 2:50 pm

keh.. keh... lol!

dragonfire
Forumer

Male Number of posts : 2
Location : Di Gua Hitam
Job/hobbies : Kasi fire sama itu pinjahat..
Registration date : 25/11/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Jam Dinding

Post by nadirah87 on Sun Nov 30, 2008 3:30 pm

"OOOO...patutlah tak jalan. Drebarnya mati tershepittttt....!!"

x paham lah tang tue hu3

nadirah87
Global Moderator

Female Number of posts : 212
Age : 29
Location : jengka, pahang
Job/hobbies : student / membaca, melayari internet
Registration date : 30/11/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Jam Dinding

Post by Mikail on Sun Nov 30, 2008 9:14 pm

maksudnya mengkali.. drebarnya tu cicak Laughing

Mikail
Forumer

Number of posts : 94
Registration date : 22/11/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Jam Dinding

Post by Reko on Mon Dec 01, 2008 3:59 pm

Entah macam mana ada pulak bangkai seekor cicak di celah-celah tempat
bateri tu...beliau pun dengan bangganya memberitahukepada anak-anak
buahnya.

"OOOO...patutlah tak jalan. Drebarnya mati tershepittttt....!!"
hahaahahh, aku xtau pulak yg jam pun ada dreber

jam digital pulak camne?

Reko
Forumer

Male Number of posts : 67
Age : 28
Location : Hidden vilage of water
Registration date : 01/12/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Jam Dinding

Post by Sponsored content Today at 3:20 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum