Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Lot Banglo Cantik di Besut_Tepi Sekolah
by anjang Tue Oct 28, 2014 10:47 pm

» TERHANGAT & TERMURAH DI PASARAN!!!_Susu Kambing WITH Madu
by anjang Tue Oct 28, 2014 10:47 pm

» Rahsia Pengguna Prepaid Buat Duit Setiap Bulan
by ASBN Mon Apr 28, 2014 3:38 pm

» CATUABA ORIGINAL : Tenaga Lelaki Luarbiasa . Terbukti Hebat... COD di KL.
by tzy74 Wed Mar 12, 2014 2:15 am

» TAWARAN HEBAT VIMAX Original Canada - Saiz Senjata & Seksual : COD di KL
by tzy74 Wed Mar 12, 2014 2:12 am

» SPERMAX GEL : TERBARU Untuk Tahan Lama, Keras, Besar & Panjang Zakar. COD di KL
by tzy74 Wed Mar 12, 2014 2:03 am

» Andropenis Gold|Produk Tambah Saiz Zakar
by notrexdame Wed Mar 13, 2013 10:42 pm

» Stud 100 | Spray Untuk Tahan Lama | Digunakan Di Serata Dunia |
by notrexdame Mon Mar 11, 2013 9:49 pm

» Lovekiss Strawberry Pelincir Seksual Berperisa Strawberry | Sungguh Aroma
by notrexdame Sun Mar 10, 2013 6:57 pm

» NEXUS Pheromone | Hormon Pemikat Wanita
by notrexdame Wed Mar 06, 2013 10:55 pm

» Beauty Breast Pump | Besar Dan Tegang Payudara
by notrexdame Thu Feb 28, 2013 9:18 pm

» Playboy Penis Pump | Pump Zakar | Besar | Panjang | Meluruskan Zakar
by notrexdame Tue Feb 26, 2013 8:38 pm

» Semi gauge pistol penis pump - untuk sedutan lebih kuat pembesaran zakar
by notrexdame Tue Feb 26, 2013 12:29 am

» SEMENAX PIL HERBA UNTUK TAMBAH AIR MANI, SPERMA & PANCUTAN
by notrexdame Thu Feb 21, 2013 10:16 pm

» Isteri Sempit | Isteri Ketat | Tongkat Madura | Tongkat Ajimat Madura
by notrexdame Tue Feb 19, 2013 11:23 pm



Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

View previous topic View next topic Go down

Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by Zero on Tue Dec 02, 2008 8:05 am

Salam..

Siapa2 ade kat sini yg pernah jalan2 dekat mana2 kat Kundasang, negeri dibawah bayu? Smile

Dulu saya pernah mgikuti suatu kursus kat Biro Tatanegara Negara, Kundasang..

Pagi2 memang sejuk, dah ada kabus.. tengah nak mula malam pun da ada kabus.. lebih2 lg kalau waktu hujan..... hmm..

Jadual
pun ketat, tak boleh lengah2 masa.. memang kursus ini mendidik
seseorang agar menghargai masa dan sentiasa menepati masa, xleh
tangguh2..

Pastu ada gak kes-kes kerasukan berlaku kat sini....... terutamanya golongan perempuan...

Zero
Forumer

Male Number of posts : 112
Location : Sabah, KK
Job/hobbies : Pelajar Je..
Registration date : 23/11/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by elairvent on Tue Dec 02, 2008 11:00 am

sa tia pnh pigi sana..
tp kwn sa pnh laaa...
dgr kata mmg bez jga laa pgi kndasang tu...
pmndangan pn cntik kn...
What a Face

elairvent
Forumer

Male Number of posts : 240
Age : 28
Location : In da house
Job/hobbies : still a student ya..
Humor : keep further..
Registration date : 02/12/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by Zero on Tue Dec 02, 2008 11:17 am

memang cantik..
ada lagi sayur-sayuran..
buah-buahan.. murah2 lg.. hehe.... Very Happy

Zero
Forumer

Male Number of posts : 112
Location : Sabah, KK
Job/hobbies : Pelajar Je..
Registration date : 23/11/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by Zero on Tue Dec 02, 2008 12:04 pm






Zero
Forumer

Male Number of posts : 112
Location : Sabah, KK
Job/hobbies : Pelajar Je..
Registration date : 23/11/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by decks on Tue Dec 02, 2008 4:35 pm

slalu nmpk puncak gunung kinabalu ja dari tmpt sy Twisted Evil

decks
Forumer

Male Number of posts : 239
Age : 31
Location : Kota Marudu, Kiulu Tamparuli,
Job/hobbies : dengar2 music, jalan2, surf tenet.. heh heh..
Registration date : 23/11/2008

View user profile http://www.mblog.com.my/tambalut

Back to top Go down

Re: Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by supercalhXpdA on Tue Dec 02, 2008 8:33 pm

kahahahah sapa la punya ni blog ni cam saya pena napak ja ni pic hahah mantang2 la dia da p btn hahahah...saya selalu p kat kundasang bah...naik gunung g lum...p tpt si 2 ladang lembu p tempohon da saya p n p mesilau poring....momorial kundasang...n banyak lagi haha...memang best la tempat c 2.....

supercalhXpdA
Forumer

Male Number of posts : 6
Location : planet kejora
Job/hobbies : bola sepak
Registration date : 02/12/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by Zero on Tue Dec 02, 2008 9:23 pm

Hehehe.....

sbnrnya sy x familiar sgt tempat kundasang ni..

Pernahla kmu mengalami pengalaman misteri disana..?

Kasi ceritala kalau ada siapa-siapa ni.. share-2x... hehe..... Smile

Zero
Forumer

Male Number of posts : 112
Location : Sabah, KK
Job/hobbies : Pelajar Je..
Registration date : 23/11/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by elairvent on Tue Dec 02, 2008 9:27 pm

nnti sa pigi sana...
hehee...

elairvent
Forumer

Male Number of posts : 240
Age : 28
Location : In da house
Job/hobbies : still a student ya..
Humor : keep further..
Registration date : 02/12/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by Fox on Wed Dec 03, 2008 1:06 pm

dibelakang lagi pekan kundasang, limpas lagi itu kandang lembu ada tmpt air terjun. wahh kio, sadap itu air, hirup saja terus. natural water. di sana juga ada water pump dari air tu ke tempat penduduk. origin air minum, air mandi di kundasang tu dari sana. ada watertank nya . huhu. kalau kau kancing dalam tu, doi, matai boh Razz Razz

_________________


"Ingatlah ketika kamu menerima (berita bohong) itu dari mulut ke mulut & kamu katakan dengan mulutmu apa yang tidak kamu ketahui sedikit pun & kamu menganggapnya remeh padahal dalam pandangan ALLAH itu soal besar & mengapa kamu tidak berkata ketika mendengarnya ,"tidak pantas bagi kita membicarakan ini,MahaSUCI Engkau, ini adalah kebohongan yang besar"

Fox
Administrator

Male Number of posts : 110
Location : Putatan Kota Kinabalu
Job/hobbies : Yezza
Registration date : 22/11/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by butterfly on Wed Dec 10, 2008 1:43 pm

saya tak pernah pg lg..
tp ada hti jg nk g sana..ada sape2 yang sudi bawa sy g jln2 sana.heheheheh...jd pemandu pelncong sy..:-)

butterfly
Forumer

Female Number of posts : 127
Age : 30
Location : Mache Qlate
Job/hobbies : student
Registration date : 28/11/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by decks on Sat Dec 13, 2008 11:28 pm

jgn kamu pigi sana.. urg bilang ada hantu.. Razz

decks
Forumer

Male Number of posts : 239
Age : 31
Location : Kota Marudu, Kiulu Tamparuli,
Job/hobbies : dengar2 music, jalan2, surf tenet.. heh heh..
Registration date : 23/11/2008

View user profile http://www.mblog.com.my/tambalut

Back to top Go down

Re: Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by askleagudgirlz on Sun Dec 14, 2008 10:42 am

laaa...apa la decks,,,mana2 tpt pn ada ba antunya...kdg2 urang tu jgk yg jadik antu... Twisted Evil Twisted Evil
sy tia la sllu p kundasang tp pnh la...tp mgkn nda explore smua tpt g..poring da pnh pg da..erm,,sayaur2nya tu sllu gak la ble,,tp yg best kundasang ni tgk view nya..cantik r..besak r...tpt sejuk kn..ada kabus2.. santa kwn sa ckp,,air diorng nda pyh msk freezer...otomatik tu sejuk...

apa2pn yg ptg sa sda pnh naik gunung kinabalu tu...masa mo naik g laban rata,,,mmg ckp dlm hati 'diz is my 1st n last' naik gunung ni...tp bl da smpai puncak,,,konpem mo naik lg...huhuhuhu. best owh dpt smpai puncak tu,,,penat tp puas ati n kagum tgk ciptaan Allah even ms turun tu ada tergelincir sket...nsb baik umur msh pjg...

sy tringin mo p ladang lembu tu ba...nda pyh jauh2 g new zealand..huhuhuhu... happy023.gif

askleagudgirlz
Forumer

Female Number of posts : 56
Age : 32
Location : kuhara,sabah
Job/hobbies : 'bibik'/tenet,making frenz,music,jjcm
Registration date : 06/12/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by Fox on Mon Dec 15, 2008 1:02 pm

decks wrote:jgn kamu pigi sana.. urg bilang ada hantu.. Razz

kih kih kih, di mana hantunya kio, orang moginum adalah Razz

_________________


"Ingatlah ketika kamu menerima (berita bohong) itu dari mulut ke mulut & kamu katakan dengan mulutmu apa yang tidak kamu ketahui sedikit pun & kamu menganggapnya remeh padahal dalam pandangan ALLAH itu soal besar & mengapa kamu tidak berkata ketika mendengarnya ,"tidak pantas bagi kita membicarakan ini,MahaSUCI Engkau, ini adalah kebohongan yang besar"

Fox
Administrator

Male Number of posts : 110
Location : Putatan Kota Kinabalu
Job/hobbies : Yezza
Registration date : 22/11/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by decks on Mon Dec 15, 2008 1:38 pm

nah.. ada ada bah antu.. sy rasa2 ja la wlpn x perna pigi sana.. jaga2 kamu.. klu ada bunyi2 lain tu, enhem..enhem.. antu suda tu.. Twisted Evil

nah, askleagudgirlz.. bila lagi mo pigi sana.. ajak kami ramai2... Razz

decks
Forumer

Male Number of posts : 239
Age : 31
Location : Kota Marudu, Kiulu Tamparuli,
Job/hobbies : dengar2 music, jalan2, surf tenet.. heh heh..
Registration date : 23/11/2008

View user profile http://www.mblog.com.my/tambalut

Back to top Go down

Re: Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by askleagudgirlz on Mon Dec 15, 2008 2:00 pm

ala...jauh r decks,,,ko sng g cz dekat jak kn...pa2pn klu kmu mo p sna,,,pomot2 la ek,,,mntau ble join skali...kt ajak 1komuniti cakap2 ni...hehehehe...

yg sy tau,,,gunung tu ada antu'la...hihihi...membr sy smpai awl d'puncak dlm jm 4 lbh,,,sorng2. dia dgr ada sora baby nangis.. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

askleagudgirlz
Forumer

Female Number of posts : 56
Age : 32
Location : kuhara,sabah
Job/hobbies : 'bibik'/tenet,making frenz,music,jjcm
Registration date : 06/12/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by Fox on Mon Dec 15, 2008 2:25 pm

odoi, betul eh ada baby nangis? bunyi angin lalu dekat batu2 gunung kali. Razz

_________________


"Ingatlah ketika kamu menerima (berita bohong) itu dari mulut ke mulut & kamu katakan dengan mulutmu apa yang tidak kamu ketahui sedikit pun & kamu menganggapnya remeh padahal dalam pandangan ALLAH itu soal besar & mengapa kamu tidak berkata ketika mendengarnya ,"tidak pantas bagi kita membicarakan ini,MahaSUCI Engkau, ini adalah kebohongan yang besar"

Fox
Administrator

Male Number of posts : 110
Location : Putatan Kota Kinabalu
Job/hobbies : Yezza
Registration date : 22/11/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by askleagudgirlz on Mon Dec 15, 2008 2:33 pm

tah la plak kn..tp biasa la tu klu tpt2 cmtu...janji mulut jgn lancang, n jgn belagak mo gerak sorng2...klu ble biar gerak in group..

askleagudgirlz
Forumer

Female Number of posts : 56
Age : 32
Location : kuhara,sabah
Job/hobbies : 'bibik'/tenet,making frenz,music,jjcm
Registration date : 06/12/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by faquhar on Mon Dec 15, 2008 6:23 pm

tak pernah la bro.. sabah blum lagi.. sarawak sudah hehe

faquhar
Forumer

Male Number of posts : 33
Registration date : 22/11/2008

View user profile http://www.faquhar.com

Back to top Go down

Re: Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by decks on Tue Dec 16, 2008 9:33 pm

nah kan... ada antu ba... tp siok juga bah tu.. bila lagi nmpk antu.. bukan slalu... Razz

nah askleagudgirlz, apa y dekat... blum lagi perna pigi kundasang, apa lagi pigi naik tu gunung.. greensmilies-024.gif

klu ada suara baby tu, pigi la report polis.. mna tau ada gejala pembuangan bayi d utan...? greensmilies-014.gif happy114.gif


decks
Forumer

Male Number of posts : 239
Age : 31
Location : Kota Marudu, Kiulu Tamparuli,
Job/hobbies : dengar2 music, jalan2, surf tenet.. heh heh..
Registration date : 23/11/2008

View user profile http://www.mblog.com.my/tambalut

Back to top Go down

Re: Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by askleagudgirlz on Tue Dec 16, 2008 10:22 pm

nda pa ba decks,,,ada rezeki te'pigi jgk tu,,,mgkn lbt sket la kali,,,sabar jak la...

ba,,,masalhnya suara bayi tu d'puncak,,,rajin jugak tu org membuang bayi d'atas tue...huhuhuhu..tp nda tau la kn..manusia skg kreatif btl...mcm2 jak mo try... Exclamation Shocked Exclamation

askleagudgirlz
Forumer

Female Number of posts : 56
Age : 32
Location : kuhara,sabah
Job/hobbies : 'bibik'/tenet,making frenz,music,jjcm
Registration date : 06/12/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by butterfly on Sun Feb 01, 2009 9:15 pm

waduh bisa pusing gini, mcm mn mau ke sana kalau semua orng bilang ada hantu? gue takut bangat sih...yang paling takut orang yang digelar hantu. Evil or Very Mad Twisted Evil .
sapa mau jadi pemandu pelncong sy niii???
bisa gawat gini..gak apa2 laa..nti ada kesempatan sampailah sy kt sana..insyaAllah bi iznillah.. Very Happy Smile

butterfly
Forumer

Female Number of posts : 127
Age : 30
Location : Mache Qlate
Job/hobbies : student
Registration date : 28/11/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Siapa2 kat sini pernah jalan2 kat Kundasang, Sabah

Post by Sponsored content Today at 7:47 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum