Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Lot Banglo Cantik di Besut_Tepi Sekolah
by anjang Tue Oct 28, 2014 10:47 pm

» TERHANGAT & TERMURAH DI PASARAN!!!_Susu Kambing WITH Madu
by anjang Tue Oct 28, 2014 10:47 pm

» Rahsia Pengguna Prepaid Buat Duit Setiap Bulan
by ASBN Mon Apr 28, 2014 3:38 pm

» CATUABA ORIGINAL : Tenaga Lelaki Luarbiasa . Terbukti Hebat... COD di KL.
by tzy74 Wed Mar 12, 2014 2:15 am

» TAWARAN HEBAT VIMAX Original Canada - Saiz Senjata & Seksual : COD di KL
by tzy74 Wed Mar 12, 2014 2:12 am

» SPERMAX GEL : TERBARU Untuk Tahan Lama, Keras, Besar & Panjang Zakar. COD di KL
by tzy74 Wed Mar 12, 2014 2:03 am

» Andropenis Gold|Produk Tambah Saiz Zakar
by notrexdame Wed Mar 13, 2013 10:42 pm

» Stud 100 | Spray Untuk Tahan Lama | Digunakan Di Serata Dunia |
by notrexdame Mon Mar 11, 2013 9:49 pm

» Lovekiss Strawberry Pelincir Seksual Berperisa Strawberry | Sungguh Aroma
by notrexdame Sun Mar 10, 2013 6:57 pm

» NEXUS Pheromone | Hormon Pemikat Wanita
by notrexdame Wed Mar 06, 2013 10:55 pm

» Beauty Breast Pump | Besar Dan Tegang Payudara
by notrexdame Thu Feb 28, 2013 9:18 pm

» Playboy Penis Pump | Pump Zakar | Besar | Panjang | Meluruskan Zakar
by notrexdame Tue Feb 26, 2013 8:38 pm

» Semi gauge pistol penis pump - untuk sedutan lebih kuat pembesaran zakar
by notrexdame Tue Feb 26, 2013 12:29 am

» SEMENAX PIL HERBA UNTUK TAMBAH AIR MANI, SPERMA & PANCUTAN
by notrexdame Thu Feb 21, 2013 10:16 pm

» Isteri Sempit | Isteri Ketat | Tongkat Madura | Tongkat Ajimat Madura
by notrexdame Tue Feb 19, 2013 11:23 pm



Cacing tak senonoh ^_^

View previous topic View next topic Go down

Cacing tak senonoh ^_^

Post by decks on Thu Nov 27, 2008 3:32 am

Al-Kisah Taibbbbb..........tersebutlah kisah 2 ekor cacing bernama
ah pap and ah tot berkawan baik dan ia mempunyai misi dan visi dalam
membuat Tesis beliau. Bermulalah angakara durjana 2 ekor cacing ini :-

Ah pap :- tot mcm mana dgn tajuk tesis kita ni akhir bln ni nak kena submit.
Ah tot :- entahla pap saya pun tgh runsing ni tak tahu nak kaji apa ko ader idea tak?.
Ah pap:- Jap bagi saya seminit 2 saya fikir kan ehmmamammamama...... saya
dapt idea laaaa, mcm ni apa kata kita kaji lubang pompuan nak tak?
Ah tot:- Kebingungan ???????????????????
Ah pap:- ko ni lembap laaaa mcm ni pompuan kan ader 2 lubangkn betul tak? satu depan dan satu lg belakang.
Ah tot :- betul kata ko laaa hbs kita nak buat apa lak?
Ah pap:- mcm ni saya masuk kat lubg depan dan ko masuk lubg blkng ok tak?
dan kita buat kajian apa yg ader dlm masa 3 hari setuju?

Al-kisah
mereka berdua pun setuju dan memulakan kajian mereka dgn rasa bangga
dan hidung tinggi............seperti yg dijanjikan ah tot msuk lbg blkg
dan ah pap msk lbg dpn dn mereka berjajnji lps 3 hr keluar dn
menceritakan kajian masing. Akhirnya cukup sudah 3 hari ah tot keluar
sementara itu ah pap masih blm kuar, ah tot terpaksa tunggu ah pap
laaaaaaa. Msk hr ke 5 ah pap pun kuar dn brjmp dgn ah tot utk di buat
analisis.

Ah pap:- halo broooo sory laaa lmbt sikit.
Ah tot:- apalaaa ko mungkir janji munafik tau
Ah pap:- oklaaaa jgn marah mcm mana keadaan ko kat lbg blkg?
Ah tot:- susah nak ceritalaaaa saya sbnrnya tak selesa kar blkg?
Ah pap:-napa?
Ah tot:- dah laaa panas busuk kejap besar dan kecik. Jgn cerita lg loya tau ko mcm mana ok ker?
Ah pap:- Ko nak tahu saya rasa mcm duduk dlm syurga, sejuk dan selesa.
Ah tot:- Yeker bestnyer saya pun nak rasa
Ah pap:- Ada tapi laaa selepas 3 hari kejadian yg tidak diingini berlaku?
Ah tot:- apa dia?
Ah pap:- masa hari ke 5 tu sedang saya menikmati kesejukan dan keselesaan, tiba ader cacing besar menganngu tau.
Ah tot:- dia buat apa kat ko?Ah
pap:- dia masuk lps tu kuar lps tu masuk lg dan kuar lagi tak silap saya
lebih 20 kali. Tapi yg tak seronoknya akhir sekali dia muntah kat saya
tu yg lpstu saya kuar mls nak lepak dalam lg.
Ah tot:- ish...ish...ish......kesian saya mendengarnya.

*kopy paste dr lawakjenaka. sy x pnadi buat cerita jenaka pun Twisted Evil


Last edited by decks on Thu Nov 27, 2008 3:35 am; edited 3 times in total (Reason for editing : ada silap ba kekeke)

decks
Forumer

Male Number of posts : 239
Age : 31
Location : Kota Marudu, Kiulu Tamparuli,
Job/hobbies : dengar2 music, jalan2, surf tenet.. heh heh..
Registration date : 23/11/2008

View user profile http://www.mblog.com.my/tambalut

Back to top Go down

Re: Cacing tak senonoh ^_^

Post by Reko on Mon Dec 01, 2008 4:08 pm

XD

Reko
Forumer

Male Number of posts : 67
Age : 28
Location : Hidden vilage of water
Registration date : 01/12/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Cacing tak senonoh ^_^

Post by decks on Mon Dec 01, 2008 10:36 pm

bukan sy y buat ah Twisted Evil

decks
Forumer

Male Number of posts : 239
Age : 31
Location : Kota Marudu, Kiulu Tamparuli,
Job/hobbies : dengar2 music, jalan2, surf tenet.. heh heh..
Registration date : 23/11/2008

View user profile http://www.mblog.com.my/tambalut

Back to top Go down

Re: Cacing tak senonoh ^_^

Post by elairvent on Tue Dec 02, 2008 1:24 pm

18SX

elairvent
Forumer

Male Number of posts : 240
Age : 28
Location : In da house
Job/hobbies : still a student ya..
Humor : keep further..
Registration date : 02/12/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Cacing tak senonoh ^_^

Post by decks on Tue Dec 02, 2008 4:15 pm

18 tahun ke atas suda ba kita ni.. open mind la.. sekadar hiburan:twisted:

decks
Forumer

Male Number of posts : 239
Age : 31
Location : Kota Marudu, Kiulu Tamparuli,
Job/hobbies : dengar2 music, jalan2, surf tenet.. heh heh..
Registration date : 23/11/2008

View user profile http://www.mblog.com.my/tambalut

Back to top Go down

Re: Cacing tak senonoh ^_^

Post by Mikail on Tue Dec 02, 2008 5:29 pm

jadi, apala keputusannya?

mcmmanala tesis nya? jadika ndak? Question

Mikail
Forumer

Number of posts : 94
Registration date : 22/11/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Cacing tak senonoh ^_^

Post by elairvent on Tue Dec 02, 2008 5:33 pm

ntah2..pnysrah dia bg full marks...hhahaaa

elairvent
Forumer

Male Number of posts : 240
Age : 28
Location : In da house
Job/hobbies : still a student ya..
Humor : keep further..
Registration date : 02/12/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Cacing tak senonoh ^_^

Post by decks on Tue Dec 02, 2008 5:53 pm

nah.. mmg full mark tu Twisted Evil

decks
Forumer

Male Number of posts : 239
Age : 31
Location : Kota Marudu, Kiulu Tamparuli,
Job/hobbies : dengar2 music, jalan2, surf tenet.. heh heh..
Registration date : 23/11/2008

View user profile http://www.mblog.com.my/tambalut

Back to top Go down

Re: Cacing tak senonoh ^_^

Post by elairvent on Wed Dec 03, 2008 7:39 am

tgk2 siap dpt anugrah lg tu..
angrah nobel..
What a Face What a Face What a Face What a Face

elairvent
Forumer

Male Number of posts : 240
Age : 28
Location : In da house
Job/hobbies : still a student ya..
Humor : keep further..
Registration date : 02/12/2008

View user profile

Back to top Go down

Re: Cacing tak senonoh ^_^

Post by Sponsored content Today at 3:56 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum