Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Lot Banglo Cantik di Besut_Tepi Sekolah
by anjang Tue Oct 28, 2014 10:47 pm

» TERHANGAT & TERMURAH DI PASARAN!!!_Susu Kambing WITH Madu
by anjang Tue Oct 28, 2014 10:47 pm

» Rahsia Pengguna Prepaid Buat Duit Setiap Bulan
by ASBN Mon Apr 28, 2014 3:38 pm

» CATUABA ORIGINAL : Tenaga Lelaki Luarbiasa . Terbukti Hebat... COD di KL.
by tzy74 Wed Mar 12, 2014 2:15 am

» TAWARAN HEBAT VIMAX Original Canada - Saiz Senjata & Seksual : COD di KL
by tzy74 Wed Mar 12, 2014 2:12 am

» SPERMAX GEL : TERBARU Untuk Tahan Lama, Keras, Besar & Panjang Zakar. COD di KL
by tzy74 Wed Mar 12, 2014 2:03 am

» Andropenis Gold|Produk Tambah Saiz Zakar
by notrexdame Wed Mar 13, 2013 10:42 pm

» Stud 100 | Spray Untuk Tahan Lama | Digunakan Di Serata Dunia |
by notrexdame Mon Mar 11, 2013 9:49 pm

» Lovekiss Strawberry Pelincir Seksual Berperisa Strawberry | Sungguh Aroma
by notrexdame Sun Mar 10, 2013 6:57 pm

» NEXUS Pheromone | Hormon Pemikat Wanita
by notrexdame Wed Mar 06, 2013 10:55 pm

» Beauty Breast Pump | Besar Dan Tegang Payudara
by notrexdame Thu Feb 28, 2013 9:18 pm

» Playboy Penis Pump | Pump Zakar | Besar | Panjang | Meluruskan Zakar
by notrexdame Tue Feb 26, 2013 8:38 pm

» Semi gauge pistol penis pump - untuk sedutan lebih kuat pembesaran zakar
by notrexdame Tue Feb 26, 2013 12:29 am

» SEMENAX PIL HERBA UNTUK TAMBAH AIR MANI, SPERMA & PANCUTAN
by notrexdame Thu Feb 21, 2013 10:16 pm

» Isteri Sempit | Isteri Ketat | Tongkat Madura | Tongkat Ajimat Madura
by notrexdame Tue Feb 19, 2013 11:23 pm



Pl Supergel |ubat kuat | ubat tahan lama |Pancutan awal |

View previous topic View next topic Go down

Pl Supergel |ubat kuat | ubat tahan lama |Pancutan awal |

Post by notrexdame on Wed Jun 20, 2012 10:54 am






Bagaimana PL SuperGel boleh menjadi begitu …..SUPER?

Beginilah caranya bagaimana PL SuperGel bertindak;

Prestasi yang membanggakan dan kepuasan…SERTA-MERTA

PL SuperGel mengandungi campuran herba yang telah digunakan secara tradisi untuk membantu kesihatan seksual seseorang lelaki. Anda hanya perlu mengurutkan PL SuperGel dibawah kepala zakar anda iaitu di bahagian yang mempunyai urat hanya sekali sahaja sebelum persetubuhan. Hanya gunakan PL SuperGel sebelum persetubuhan sahaja, sekiranya anda tidak merancang untuk bersetubuh pada sesuatu hari itu, maka PL SuperGel tidak perlu digunakan.

PL SuperGel akan menyerap sendiri kedalam kulit organ lelaki dengan cara yang dikenali di barat sebagai German Transdermal Delivery System. Kaedah ini amat berkesan untuk penyerapan nutrien melalui kulit. Oleh itu, bahan – bahan asli yang telah digunakan turun temurun ini seperti pati dari pelbagai botani, vitamin kompleks dan antioksidan akan meresap terus ke dalam tisu zakar anda dengan pantas, tepat kepada sasarannya ( saraf sensitiviti ) dan berkesan serta merta. Ianya TIDAK SAMA SEKALI menggunakan GAMBIR SARAWAK di dalam kandungannya.

Hasilnya? KEPUASAN dan KONTROL!



Kesan dari penyerapan Transdermal ini bermakna prestasi yang lebih lama dan memuaskan TANPA sebarang kesan kerana ianya TIDAK SAMA SEKALI menganggu saraf anda cuma ianya akan mengurang sesitiviti pada hujung kepala zakar anda sahaja.

Apa yang anda perlu lakukan untuk mengalami kesan terhebat PL SuperGel™ ini ialah hanya dengan menyapukan PL SuperGel™ pada zakar anda dan ianya akan membuatkan anda mengalami persetubuhan yang terhebat anda serta merta.

Kandungan PL SuperGel

PL SuperGel menggunakan air suling, Aloe Vera Gel, Olive Squalene, Apricot Kernel Oil, Vitamin C, Extracts of Korean Red Ginseng, Hawthorne Berry, Ginkgo Biloba, Muira Pauma, Catuaba Bark, Cuscuta Seed dan pelbagai lagi didalam formula yang telah terbukti berkesan turun temurun ini dan juga terbukti secara klinikal.

Kekerasan yang luar biasa: Walaupun PL SuperGel tidak direka untuk mengeraskan zakar namun begitu ada sebilangan besar pelanggan kami yang mengatakan bahawa kekerasan zakar mereka adalah jauh lebih hebat selepas menggunakan PL SuperGel Mungkin ini disebabkan oleh salah satu herba didalam PL SuperGel yang bertugas sebagai agen yang melancarkan peredaran darah dikawasan zakar Pengguna PL SuperGel.

Kawalan sepenuhnya terhadap pancutan anda: Kesan yang amat nyata PL SuperGel .

Testimonial PL SuperGel

Pengguna PL SuperGel 1 : Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu Amien. 016-700 XXXX, JB.

Pengguna PL SuperGel 2 : Perghhh….., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung…tapi x sampai ketepi..hu hu isteri saya cakap sambung esok je la bang…….UTM, JB.

Pengguna PL SuperGel 3 : Aku dah pakai lama dah PL SUPERGEL tu, tapi segan nak bagi tau kau.Memang bagus PL SUPERGEL ni ,bukan saja boleh berdayung lama ,tak rasa kebas atau ngilu, memang hebat PL SUPERGEL ni” Pak Ali, Taman Rinting.

Pengguna PL SuperGel 4 : Memang berkesan sungguh PL SUPERGEL ini , yang terbaik setakat ini yang pernah saya gunakan PL SUPERGEL, macam malam pertama . Bayangkan sehingga isteri saya kepenatan. memang tak rugi saya belanja untuk beli PL SUPERGEL ini. terima kasih bro” En. Nordin , Taman Dahlia ,PG.

Pengguna PL SuperGel 5 : Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. 012-760 3633 Permas Jaya

Pengguna PL SuperGel 6 : PL SUPERGEL ni memang hebat,bayangkan sampai isteri saya mengaku kalah , Inilah pengalaman pertama saya ‘berdayung’ dimana isteri saya mengaku kalah, anda mesti cuba PL SUPERGEL” Kata EN. Ahmad , Johor Port, Pasir Gudang.

Pengguna PL SuperGel 7 : Hari ini orang ketawakan saya..mudah-mudahan suatu hari nanti pasti mereka akan menyanjung saya he he he…hari-hari saya tolong sahabat-sahabat saya yang memerlukannya. Sekarang saya sedang menggilap Honda 016-719 7541 Gelang Patah

Pengguna PL SuperGel 8 : Saya menyesal lambat gunakan PL SUPERGEL ni, sebenarnya saya dah beli sebulan tapi tak yakin nak cuba.Bila kawan sya kata bagus barulah saya cuba.Puuh memang bagus dan power PL SUPERGEL” Kata En. Said, Tmn.Rinting ,PG

Pengguna PL SuperGel 9 : Aku rasa bangga dengan Pl SUPERGEL ni, bini aku terkejut…abang lain macam aja malam ni, ada pakai apa-apa ke. “En. Nan ,Tmn. Kota Masai,PG

Pengguna PL SuperGel 10 : Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu). Bilal, JB.

Pengguna PL SuperGel 11 : Memang berkesan PL SuperGel sampai isteri saya tidak tahan. Kerani, Senai, JB

Pengguna PL SuperGel 12 : Puh ! bagus betul laa li PL SUPERGEL yang kau jual tu, sampai penat aku dibuatnya, kau ada lagi tak aku nak lagi satu buat stok.” En Amran , Kilang Felda, Pasir Gudang.

Pengguna PL SuperGel 13 : Pergghhh! Memang betul-betul “uuuuu”… Isteri senyum memanjang..tidak terucap dengan kata-kata,..memang dapat rasai kepuasan dalam pelbagai teknik…! Pembantu Perubatan, Hospital Kerajaan, JB.

Pengguna PL SuperGel 14 : Amat menakjubkan.Perubahan yang amat ketara. Guna gear 5 baru keluar. SAYA MESTI PILIH PL SuperGel! Peniaga, Pontian, Johor.

Pengguna PL SuperGel 15 : Terima kasih ketengahkan PL SuperGel ini kepada saya…semalam siang tenaga kurang. Maklumlah pertarungan yang lama berlaku pada malam sebelumnya. Isteri tiba-tiba pelik tetapi gembira dengan perubahan yang berlaku. Ada ke patut dia mintak lagi malam ini?:-) Tutor, Kempas, JB




RM50 - SMS SAYA 019-3701706




http://www.lelakiperempuanpower.com/pl-supergel/




Cara untuk beli








maybank
164285559999
mohd nazaruddeen muhd raaee








CIMB
0116 0075164 527
mohd nazaruddeen muhd raaee












BANK ISLAM
12092 02281 0552
mohd nazaruddeen muhd raaee








PUBLIC BANK
4702659435
mohd nazaruddeen muhd raaee








Nama : Mohd NAzaruddeen B muhd Raaee




H/ Phone : 013-3066540




Selepas transfer, smskan nama, alamat penuh , nama produk, jumlah wang




dan masa bank in.




POS LAJU PERCUMA JIKA BARANGAN MELEBIHI RM100




WEBSITE : http://www.lelakiperempuanpower.com/pl-supergel/



Shot at 2012-06-17

notrexdame
Forumer

Male Number of posts : 224
Registration date : 19/05/2009

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum