Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Lot Banglo Cantik di Besut_Tepi Sekolah
by anjang Tue Oct 28, 2014 10:47 pm

» TERHANGAT & TERMURAH DI PASARAN!!!_Susu Kambing WITH Madu
by anjang Tue Oct 28, 2014 10:47 pm

» Rahsia Pengguna Prepaid Buat Duit Setiap Bulan
by ASBN Mon Apr 28, 2014 3:38 pm

» CATUABA ORIGINAL : Tenaga Lelaki Luarbiasa . Terbukti Hebat... COD di KL.
by tzy74 Wed Mar 12, 2014 2:15 am

» TAWARAN HEBAT VIMAX Original Canada - Saiz Senjata & Seksual : COD di KL
by tzy74 Wed Mar 12, 2014 2:12 am

» SPERMAX GEL : TERBARU Untuk Tahan Lama, Keras, Besar & Panjang Zakar. COD di KL
by tzy74 Wed Mar 12, 2014 2:03 am

» Andropenis Gold|Produk Tambah Saiz Zakar
by notrexdame Wed Mar 13, 2013 10:42 pm

» Stud 100 | Spray Untuk Tahan Lama | Digunakan Di Serata Dunia |
by notrexdame Mon Mar 11, 2013 9:49 pm

» Lovekiss Strawberry Pelincir Seksual Berperisa Strawberry | Sungguh Aroma
by notrexdame Sun Mar 10, 2013 6:57 pm

» NEXUS Pheromone | Hormon Pemikat Wanita
by notrexdame Wed Mar 06, 2013 10:55 pm

» Beauty Breast Pump | Besar Dan Tegang Payudara
by notrexdame Thu Feb 28, 2013 9:18 pm

» Playboy Penis Pump | Pump Zakar | Besar | Panjang | Meluruskan Zakar
by notrexdame Tue Feb 26, 2013 8:38 pm

» Semi gauge pistol penis pump - untuk sedutan lebih kuat pembesaran zakar
by notrexdame Tue Feb 26, 2013 12:29 am

» SEMENAX PIL HERBA UNTUK TAMBAH AIR MANI, SPERMA & PANCUTAN
by notrexdame Thu Feb 21, 2013 10:16 pm

» Isteri Sempit | Isteri Ketat | Tongkat Madura | Tongkat Ajimat Madura
by notrexdame Tue Feb 19, 2013 11:23 pm



lawak yg mmg lawak

View previous topic View next topic Go down

lawak yg mmg lawak

Post by hazman on Tue Dec 30, 2008 10:01 pm

PUKUL BERAPA BUKA?
Pada
suatu tengah malam telepon di rumah seorang pustakawan berdering."Pukul
berapa perpustakaan akan di buka?" seorang pemuda di hujung talian
bertanya."Jam 9 pagi encik, apa hal yang penting sangat encik menelifon
saya tengah malam buta nie?" tanya pustakawan tadi."Tak boleh buka awal
lagi ke?" pemuda itu bertanya lagi dengan nada kecewa."TIDAK, tidak
akan dibuka sebelum pukul 9!" si pustakawan menjawab dengan nada yang
tinggi."Penting sangat ke sampai encik tidak boleh tunggu sampai pukul
9 pagi untuk masuk?"."Siapa kata saya mau masuk?" kata pemuda itu
kesal,"SAYA MAU KELUAR!"

MANGGA
Pada suatu hari ada seorang
pembeli yang sedang tawar-menawar dengan seorang penjual buah
mangga.Pembeli: "Bang, berapa harga mangga sekilo?"Peniaga:
"RM7!"Pembeli: "Amboi, mahal sangat... RM5 sudah la!"Peniaga: "Tak
boleh dik, harganya dah cukup murah tu!"Pembeli: "Kalau tak manis,
macam mana bang?"Peniaga: "Kalau tak manis, tak payah bayar!"Pembeli:
"Kalau macam tu, beri saya yang tak manis 10 kilo!"

SIAPA BENGONG?
Seorang
lelaki telefon hospital untuk memberitahu yang isterinya nak bersalin.
Dan jururawat hospital menjawab telefon lelaki tersebut.Lelaki:
"Hello... tolong saya sebab isteri saya nak bersalin!"Jururawat: "Sila
bertenang... ini anaknya yang pertama ke?"Lelaki: "Apa la punya
bangang... ni laki dia la!"Jururawat: "Pulak... "

RAHSIA MENANGKAP IKAN
Adaseorang
nelayan yang selalu dapat banyak ikan bila dia ke laut... so crew TV9
interview dia untuk rahsia dia tangkap ikan.Crew TV9 : "Apa rahsia
pakcik tangkap ikan?"Nelayan : "Oh, pakcik guna firasat. Pakcik tengok
cara isteri pakciktidur bila pakcik bangun pagi.Kalau dia mengereng ke
kiri, pakcik tebar jala ke kiri. Kalau dia mengereng ke kanan pakcik
tebar ke kanan."CrewTV9 : "Kalau isteri pakcik tidur
terlentang?"Nelayan : "Itu tandanya rezeki depan mata, pakcik tak turun
ke laut pagi tu... "CrewTV9 : "Oo, ye ke... "

MALUNYA
Seorang
wanita muda telah terberanak di dalam sebuah lif. Dier pun malu macam
nak giler dan tak mahu kuar dari lif itu. Pihak pengurusan bangunan pun
memanggil polis, bomba dan pakar ilmu jiwa untuk pujukdier keluar.Pakar
ilmu jiwa tu pun cakap ler, "Cik... keluar lah... aper nak dimalukan...
perkara biase jer nih."Wanita muda yang terberanak itu pun menjawab,
"Tak mau, tak mau, saya malu."pakar ilmu jiwa itu menambah, "Alah
cik... tahun lepas saya ader 1kes lagi teruk... pompuan tu beranak
dalam longkang!!"Mendengarkan kata-kata pakar ilmu jiwa tu jer, wanita
muda tu terus meraung bagai nak giler lalu berkata, "Yang tu pun saya
gak,uhwaaa... !!!"Pakar ilmu jiwa itu tak tahu nak cakap aper dah......

hazman
Forumer

Male Number of posts : 17
Age : 21
Location : klang bandar diraja
Job/hobbies : main muzik
Registration date : 29/12/2008

View user profile http://tayarbasikal.blogspot.com

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum